مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-25اقتصادي

توجه به طرح آمایش صمت در استان همدان در دستور کار قرار گیرد


مشاور وزیر صمت با بیان اینکه طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت استان ها و شهرستان ها در پیش گرفته شده است، خواستار توجه به این موضوع در استان همدان شد.

- ، شهاب جنابی عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه حوزه صمت، حوزه بسیار مهم و گسترده ای است، گفت: در استان همدان که ظرفیت های بسیاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارد و دستاوردهای خوبی در این عرصه ها داشته است، می توان بیش از اینها گام برداشت و نقش آفرینی کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان صمت نقش محوری دارد چراکه از سویی مأموریت های بسیار گسترده و از سویی، اثرگذاری مستقیم آن بر زندگی مردم هم حساسیت آن را دو چندان می کند، اضافه کرد: نقش آفرینی این سازمان، در حوزه تجارت و اصناف و بازرگانی و واحدهای تولیدی، حساسیت آن را نشان می دهد.

مشاور وزیر صمت خاطرنشان کرد: در عین این مأموریت ها، می توان آثار کار خوب را در این مسیر ارتقا بخشید.

جنابی با تصریح بر اینکه در مجموعه وزارت صمت، قبل از شروع به کار دولت جدید قرار بود برنامه ای برای آن تهیه شود، گفت: از روزی که وزیر جدید صمت وارد این حوزه شده اند، ساعتی نبوده که بی تفاوت نسبت به این موضوع پیش رفته باشند بدین سبب، برنامه های مشخصی تهیه شده تا از این فرصت مهم استفاده شود و وارد کار شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به طرح آمایش صمت در استان همدان در دستور کار قرار گیرد

توجه به طرح آمایش صمت در استان همدان در دستور کار قرار گیرد