مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-25پزشكي

سوش غالب در جنوب غرب خوزستان «اومیکرون» است


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بیشتر افرادی که در روزهای اخیر در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان به کرونا مبتلا شده بودند از نوع اومیکرون بوده است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی با تاکید بر اینکه بدون تردید در حال حاضر گونه کرونای غالب در جامعه از نوع اومیکرون است، بیان کرد: هیچکدام از گروه های سنی از اومیکرون در امان نیستند و این امر نشان می دهد که شرایط کرونایی ما به هیچ عنوان بهبود نیافته و باید هر لحظه در انتظار یک طغیان احتمالی باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: بر خلاف تصور عمومی همیشه ابتلاء به اومیکرون خفیف نیست و افرادی که واکسن نزده اند و یا بیماری زمینه ای دارند ممکن است درگیری شدید پیدا کنند.

وی تصریح کرد: کماکان تنها راه در امان ماندن از اومیکرون تزریق واکسن، استفاده از ماسک، رعایت فاصله مناسب از دیگران، عدم شرکت در تجمعات و شستن مکرر دست هاست.

سلمان زاده اضافه کرد: تزریق یک یا 2دوز واکسن ایمنی فرد را در برابر این سویه تضمین نمی کند و تزریق دوز سوم برای کسانی که 2 دوز قبلی را تزریق کرده اند، الزامی است.

وی با اشاره به اینکه آمار ابتلاء به کرونا در 24 ساعت گذشته صعودی بوده و به عدد 20 در جنوب غرب خوزستان رسیده افزود: این میزان از ابتلاء هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوش غالب در جنوب غرب خوزستان «اومیکرون» است

سوش غالب در جنوب غرب خوزستان «اومیکرون» است