مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-25اجتماعي

اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار جهت نوسازی مدارس تهران


استاندار تهران از اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار جهت نوسازی مدارس تهران خبر داد.

- ، محسن منصوری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های آموزشی و ورزشی خیرساز در شهرستان ملارد که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اهمیت فعالیت های مردمی اظهار داشت: مردم در حوزه محتوا و اجرای مباحث آموزش و پرورش نقش مؤثری دارند، در حوزه محتوا خیلی از مدارس توسط مردم پیگیری می شود از جمله مدارس غیر انتفاعی و در حوزه زیرساخت هم جنس مشارکت های مردم، اقدام مستقیم در حوزه مدرسه سازی است.

وی ادامه داد: مدرسه سازی کار فاخری است که خیرین در کشور انجام دادند و کار تراز است و حضور موفق مردم در حوزه زیرساخت محسوب می شود که جای تقدیر از خیرین به ویژه مرحوم حافظی دارد.

استاندار تهران تأکید کرد: هر جا کار مردمی یا نهضتی بوده، مردم موفق تر عمل کردند و آموزش و پرورش یکی از این حوزه ها می باشد که باید این امر در همه حوزه ها از جمله فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعی، معیشتی و غیره توسعه پیدا کند و این واسپاری و مسئولیت سپاری به صاحبان اصلی انقلاب به صورت حداکثری اتفاق بیافتد.

منصوری سپس با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های شهرستان ملارد گفت: استان تهران اکنون بیش از همیشه نیازمند و تشنه خدمت است، در این راستا برای سال 1401 و 1402 حدود 1,500 میلیارد تومان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار جهت نوسازی مدارس تهران

اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار جهت نوسازی مدارس تهران