مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-25پزشكي

شناسایی 737 بیمار جدید کرونایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شناسایی 737 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شناسایی 737 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد پهلوان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا و شناسایی بیماران در بخش های سر پایی و بستری افزایشی است، خاطرنشان کرد: طی روز گذشته 105 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

وی با اشاره به بستری 88 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه مربوط به این دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود به موج کرونا و آسیب های ناشی از آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، واکسیناسیون، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام واکسن های معرفی شده برای تزریق دوز سوم کرونا در پایگاه های واکسیناسیون تحت پوشش این دانشگاه موجود است، افزود: در حال حاضر واکسن های بهارات، آسترازنکا، سینوفارم، پاستوکووک پلاس و اسپایکوژن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 737 بیمار جدید کرونایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

شناسایی 737 بیمار جدید کرونایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد