مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-25سياسي

یاد و نام مادران نستوه و بزرگواری چون مادران شهدا باید گرامی داشته شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید یاد و نام مادران نستوه و بزرگواری چون مادران شهدا را گرامی بداریم که دامنشان معراجگاه شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید یاد و نام مادران نستوه و بزرگواری چون مادران شهدا را گرامی بداریم که دامنشان معراجگاه شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) اظهار کرد: انسان بدون طهارت روحی نمی تواند به حیات طیبه در دنیا و عقبی دست یابد و مادرانی که فرزندانی این چنینی را پرورده اند بدون شک روحی طیب و طاهر داشتند.

وی با اشاره به اینکه سرمنشأ تمام برکات دنیوی و کمالات حضرت رهرا(س) از طاهره بودن ایشان نشات می گیرد و طهارت روحی و معنوی حضرت زهرا(س) او را در جایگاه سیده زنان عالم قرار داده است، بیان کرد: حضرت علی(ع) در توصیف حضرت زهرا(س) از او به عنوان غمگسار و تکیه گاهی امن یاد کردند و این شاخصه ی او باید نصب العین بانوان جامعه اسلامی باشد.

وی از نهادها و ارگان های فرهنگی درخواست کرد تا در ایام ولادت این بانوی جلیل القدر، فرصتی را برای بازخوانی نقش و جایگاه ویژه زنان در تکامل فکری و معنوی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد و نام مادران نستوه و بزرگواری چون مادران شهدا باید گرامی داشته شود

یاد و نام مادران نستوه و بزرگواری چون مادران شهدا باید گرامی داشته شود