مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-25حوادث

برگزاری جلسه سازش برای پرونده محیط بان محکوم به اعدام کرمانشاهی


اولین جلسه صلح و سازش در پرونده محیط بان محکوم به اعدام کرمانشاهی با حضور جمعی از مسئولین دستگاه قضایی استان، فرماندار و برخی از بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه اولین جلسه صلح و سازش در پرونده محیط بان محکوم به اعدام کرمانشاهی با حضور جمعی از مسئولین دستگاه قضایی استان، فرماندار و برخی از بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین برگزار شد.

پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری کرمانشاه در این نشست، با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده مقتول، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده محیط بان کرمانشاهی که به جرم قتل یک شهروند به قصاص محکوم شده، گفت: دادگستری استان اقدامات لازم در جهت صلح و سازش در این پرونده را انجام داده و در این راه از تمام ظرفیتها استفاده خواهد کرد.

وی با تشریح روند این پرونده، اظهار داشت: 14 مرداد سال گذشته، مقتول به همراه چند نفر از دوستانش به یکی از کوه های اطراف استان رفته که در مسیر برگشت بر اثر تیراندازی از سوی ماموران محیط زیست از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به قتل می رسد.

وی با بیان اینکه دادگستری استان کرمانشاه بی طرفانه و عادلانه حکم مستند و مستدل قصاص نفس برای محیط بان صادر و دیوان عالی کشور نیز این حکم را تأیید کرده، خاطرنشان کرد: نظر رسمی و قاطع دستگاه قضایی همین حکمی است که صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه سازش برای پرونده محیط بان محکوم به اعدام کرمانشاهی

برگزاری جلسه سازش برای پرونده محیط بان محکوم به اعدام کرمانشاهی