مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-25اجتماعي

19 درصد مدارس مازندران در معرض تخریب


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با هشدار نسبت به اینکه 19 درصد مدارس استان تخریبی و در معرض خطر هستند گفت: هر لحظه ممکن است با بروز حوادث طبیعی دچار چالش شویم.

- علیرضا سعدی پور در جلسه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران، با بیان اینکه در سند تحول بنیادین بر توجه جدی به مناطق محروم تاکید شده است گفت: بیش از 28 هزار دانش آموز در 643 مدرسه مناطق محروم استان مازندران مشغول تحصیل هستند.

سعدی پور با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه سازندگی تصریح کرد: 19 درصد از مدارس استان مازندران تخریبی و در معرض خطر هستند و هر لحظه ممکن است با بروز حوادث طبیعی دچار چالش شویم.

وی به اجرای 101 پروژه عمرانی در آموزش و پرورش مازندران اشاره کرده و گفت: تعداد 30 پروژه به صورت مشارکتی و مردمی بوده و بخشی دیگر از این پروژه ها مربوط به بنیاد برکت است که تحویل آموزش و پرورش مازندران شد و بخشی دیگر نیز در حال احداث است که امیدواریم بتوانیم از توانمندی های ستاد اجرایی فرمان امام در قالب بنیاد برکت در جهت محرومیت زدایی در استان استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره هایی همچون مجازندران، تربیت حکیمانه، مصباح الهدی و همچنین استقرار دبیرخانه های کشوری طرح ملی لاله های روشن، همیاران مشاور و هدایت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 درصد مدارس مازندران در معرض تخریب

19 درصد مدارس مازندران در معرض تخریب