مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-25سياسي

ارتقای ارتباط کودک و نوجوان با کتاب در نمایشگاه مجازی


یک فعال حوزه کودک و نوجوان می گوید با استفاده از همه ظرفیت های نمایشگاه مجازی کتاب باید بهره مندی و ارتباط کودکان و نوجوانان را با حوزه کتاب و مطالعه ارتقا داد.

- فرهاد فلاح فعال حوزه کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، درباره برپایی نمایشگاه مجازی کتاب گفت: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و ورود به عرصه نمایشگاه مجازی کتاب گام مهمی در رسیدن به عدالت فرهنگی است و میزان استقبال مردم، صحت، سلامت و کارایی این رویداد نوین را به نمایش گذاشته است.

وی ضمن درخواست آسیب شناسی این پدیده نسبت به مواجهه با مخاطب کودک و نوجوان افزود: با استفاده از همه ظرفیت های نمایشگاه مجازی باید بهره مندی و ارتباط کودکان و نوجوانان با حوزه کتاب و مطالعه را ارتقا داد اما یکسان دیدن ساختار دسترسی مجازی به کتاب ها بین بزرگسال و کودک و نوجوان در یک نمایشگاه مجازی چنانچه مدیریت نشود در گذر زمان می تواند آسیب زا باشد.

این فعال بین المللی حوزه کودک و نوجوان خواستار توجه بیشتر مسؤولان به دستیابی کودکان و نوجوانان به آثار مناسب در بستر نمایشگاه مجازی شد و گفت: عمده کودکان و نوجوانان به واسطه پدران و مادران خود و با واسطه به نمایشگاه مجازی کتاب دسترسی پیدا می کنند و ساختار ارائه محصولات این قشر نیز تفاوتی با ساختار ارائه کتاب های بزرگسالان ندارد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ارتباط کودک و نوجوان با کتاب در نمایشگاه مجازی

ارتقای ارتباط کودک و نوجوان با کتاب در نمایشگاه مجازی