مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25اقتصادي

تکمیل چهارخطه ازنا_شازند تا پایان سال مالی 1401


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار چهار خطه ازنا_شازند تا پایان سال مالی 1401 به بهره برداری می رسد.

- گودرز عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به طول کل پروژه چهار خطه ازنا_شازند اظهار کرد: طول این چهار خطه در حوزه لرستان 34/4 کیلومتر در 5 قطعه است که 3 قطعه اول آن به طول 18/7 کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: دو قطعه باقیمانده به طول 51.

7 کیلومتر در دست اقدام است که از این میزان حدود 4 کیلومتر آماده آسفالت و بقیه مسیر نیز خاکبرداری، خاکریزی و ابنیه فنی آن تا حدود 90 درصد همچنین سابیس آن حدود 10 کیلومتر انجام شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در این محور چند تقاطع و پل زیر گذر وجود دارد که زیر گذر مومن آباد و فروآلیاژ تکمیل و زیر گذرهای پیر عباد و باغ موری 50 درصد انجام شده است، عنوان کرد: دو دستگاه زیر گذر راه آهن و گنجه به تازگی انتخاب پیمانکار انجام شده و به محض مناسب شدن هوا عملیاتی خواهند شد.

باباعباسی در خصوص اعتبار و زمان تکمیل پروژه نیز اظهارکرد: در این پروژه تا کنون 65 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل باقیمانده پروژه 186 میلیارد تومان اعتبار لازم است که در صورت تخصیص تا پایان سال مالی 1401 به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل چهارخطه ازنا_شازند تا پایان سال مالی 1401

تکمیل چهارخطه ازنا_شازند تا پایان سال مالی 1401