مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25اقتصادي

گره ترافیکی ساوه به شهر صنعتی کاوه باز می شود


گره ترافیکی ساوه به شهر صنعتی با همکاری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه باز می شود.

- سرپرست فرمانداری شهرستان ساوه در در نشست هماهنگی با سرپرست مدیریت عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با دستگاه های خدمات رسان که در محل فرمانداری شهرستان ساوه برگزار شد، گفت: اجرای این طرح یکی از خواسته ها و دغدغه های شاغلان و صاحبان صنایع شهر صنعتی کاوه است، چراکه کم عرض بودن این محور موجب ایجاد ترافیک و فراوانی سوانح رانندگی شده است.

مهدی الیاسی با توجه به جایگاه شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه به عنوان بزرگ ترین شهر صنعتی کشور افزود: با توسعه و پیشرفت روزافزون شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه، محور در وضعیت کنونی، پاسخگوی این حجم تردد خودروها نیست و تعریض آن یک اقدام ضروری و مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست مدیریت عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه نیز از آغاز عملیات اجرایی باند سوم جاده ساوه به شهر صنعتی کاوه در دهه فجر خبر داد.

مجتبی افرند با اشاره به تعامل شرکت شهر صنعتی با دستگاه های اجرایی گفت: در راستای تسریع در آغاز عملیات اجرایی و تعریض این محور، حدفاصل پمپ بنزین تا ورودی اول شهر صنعتی کاوه، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با رفع موانع احتمالی، این شرکت را یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره ترافیکی ساوه به شهر صنعتی کاوه باز می شود

گره ترافیکی ساوه به شهر صنعتی کاوه باز می شود