مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-25سياسي

موضوع زنان مغفول مانده است


دو نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به حوزه زنان بیان کردند که طبق برنامه ششم باید لایحه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ارائه می شد که تاکنون اقدامی برای تدوین آن صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: مسائل زمین مانده در حوزه زنان سرپرست خانوار اهمیت زیادی دارد که باید موانع آن رفع شود.

به گونه ای عمل شود که به جای اینکه به خانواده های آسیب پذیر و زنان سرپرست خانواده ماهی بدهیم، ماهیگیری به آن ها یاد بدهیم و عملکرد دستگاه ها و برنامه های آن ها به سمتی برود که باعث کاهش آسیب ها شود نه افزایش آن ها.

وی ادامه داد: این که ما به آن ها توجه کنیم خوب است اما این توجه با عدم هماهنگی دستگاه های مختلف نباید منجر به افزایش این آمارها شود.

حسین گودرزی نماینده درود و ازنا نیز با انتقاد از وزارت کشور در زمینه برگزاری جلساتی در حوزه راهبری زنان گفت: برای مطلع شدن از آمار زنان بدسرپرست و بی سرپرست باید به مراجعه کنندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی رجوع کنیم که همین نشان دهنده نگاه تقلیلی ما به زنان است با وجود اینکه جایگاه زنان در جامعه را بسیار مهم می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع زنان مغفول مانده است

موضوع زنان مغفول مانده است