مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 01:122022-01-24سياسي

انتقاد از شیوه پرداخت تسهیلات به سیل زدگان پلدختری/ برخی خسارت ها پرداخت نشد


امام جمعه پلدختر با انتقاد از شیوه پرداخت تسهیلات به سیل زدگان به خصوص کشاورزان و باغداران این شهرستان گفت: برخی از خسارت های سیل هنوز پرداخت نشده است.

- در خصوص شیوه پرداخت خسارت به سیل زدگان هشدار داد و گفت: مسئولان مراقبت باشند در شیوه پرداخت به سیل زدگان و کشاورزان این شهرستان ظلم نشود و به شکلی برخی که هیچ آسیبی ندیده اند از حقوق بیشتر و افراد آسیب دیده از حقوق کمتری برخوردار شوند.

لزوم توجه بیشتر دولت سیزدهم به مناطق سیل زده وی، خواستار توجه بیشتر دولت سیزدهم به مناطق سیل زده این شهرستان شد و تصریح کرد: شهرستان پلدختر بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد، این شهر در نقشه کشور در جنوب غربی قرار گرفته است، تمامی اراضی این شهرستان حدود 54 هزار هکتار می شود، باغات این شهرستان نیز سهم زیادی را برعهده دارند که انجیر از جمله محصولات این شهرستان به شمار می آید و در کشور به عنوان قطب انجیر سیاه شناخته می شود.

امام جمعه پلدختر به سیل مخرب سال 1398 در پل دختر اشاره کرد و گفت: این سیل در حوزه کشاورزی حدود هزار و 700 هکتار از زمین های کشاورزی را از 10 تا 100 درصد تخریب کرد به گونه ای که تمامی این باغات ماهیت خود را از دست دادند، قبل از سیل حدود 250 هکتار زمین باغی مرغوب داشتیم که هیچ آثاری از این باغات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شیوه پرداخت تسهیلات به سیل زدگان پلدختری/ برخی خسارت ها پرداخت نشد

انتقاد از شیوه پرداخت تسهیلات به سیل زدگان پلدختری/ برخی خسارت ها پرداخت نشد