مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:372022-01-24اقتصادي

اختتامیه رویداد ملی آبگینه 1400 برگزار شد


«مراسم اختتامیه رویداد ملی طراحی آبگینه 1400 با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و مدیرکل دفتر حمایت از تولید معاونت صنایع دستی در محل موزه ملی برگزار شد.

- معاون صنایع دستی استان تهران گفت: مراسم اختتامیه رویداد ملی طراحی آبگینه 1400 با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و مدیرکل دفتر حمایت از تولید معاونت صنایع دستی در محل موزه ملی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پروانه حیدری روز دوشنبه 4 بهمن ماه 1400 با اعلام این خبر اضافه کرد: در این مراسم بیش از 60 طرح و ایده داوری شد که در نهایت با نظر داوران سه طرح به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

معاون صنایع دستی استان تهران عنوان کرد: تمام ایده های ارائه شده در روز اختتامیه در یک کتابچه برای استفاده سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شیشه و آبگینه با رعایت حقوق مالکیت معنوی طراح منتشر می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: برگزاری رویداد طراحی آبگینه 1400 نقطه شروع برندسازی و تجاری سازی تولیدات صنایع دستی در سطح استان است.

پرهام جانفشان اضافه کرد: در تهران باید در حوزه آبگینه و شیشه برای تجاری سازی و برندسازی کارهای بزرگی انجام شود و تنها به ثبت ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه رویداد ملی آبگینه 1400 برگزار شد

اختتامیه رویداد ملی آبگینه 1400 برگزار شد