مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-24بين الملل

بنت منابع مالی بیشتری برای مقابله با جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی اختصاص می دهد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت این رژیم منابع بیشتری را برای مقابله با جنبش بین المللی بایکوت اسراییل اختصاص می هد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت این رژیم منابع بیشتری را برای مقابله با جنبش بین المللی بایکوت اسراییل اختصاص می هد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه العربی الجدید، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان نشست هفتگی کابینه دولت اعلام کرد که دولتش بودجه بیشتری را به مقابله با جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل BDS اختصاص خواهد داد.

وی گفت که فعالیت های ضد یهود و یهودی ستیزی در حال تغییر شکل هستند.

دولت های مختلف رژیم صهیونیستی در سال های گذشته فعالیت خود را در زمینه مقابله با جنبش های بین المللی تحریم به ویژه تقویت کرده اند.

این اظهارات نفتالی بنت درباره افزایش بودجه مقابله با جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح شد که روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم حامی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق این رژیم اعلام کرده بود که دولت بنت فعالیت هایش در زمینه مقابله با جنبش بایکوت را کاهش داده است.

جنبش بین المللی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل BDS در 9 ژوییه 2005 توسط 171 سازمان غیردولتی فلسطینی بنیان گذاری شد و درحال حاضر به جنبشی جهانی تبدیل شده است که هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت منابع مالی بیشتری برای مقابله با جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی اختصاص می دهد

بنت منابع مالی بیشتری برای مقابله با جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی اختصاص می دهد