مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-24فرهنگي

کسب رتبه برتر جشنواره ملی کتابت قرآن توسط هنرمند مراغه ای


امیر دانش مراغی از دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در نخستین جشنواره ملی کتابت قرآن کریم در رشته خط شکسته رتبه اول را کسب کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امیر دانش مراغی از دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در نخستین جشنواره ملی کتابت قرآن کریم در رشته خط شکسته رتبه اول را کسب کرد.

امیر دانش مراغی از دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در نخستین جشنواره ملی کتابت قرآن کریم که روز گذشته، سوم بهمن ماه در سالن اجتماعات خبرگزاری ایکنا به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد در رشته خط شکسته رتبه اول را از آن خود کرد.

وی متولد 1366 است که هنر قدسی خوشنویسی را از سال 1378 نزد اکبر نیکخو در مراغه آغاز کرد و از سال 1390 نیز از محضر مجتبی ملک زاده، در تهران تلمذ کرده است.

این هنرمند خوشنویس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طول این سالیان به فضل الهی در مجامع ملی و بین المللی هنر خوشنویسی توانستم خوش بدرخشم و با کسب بیش از صد عنوان برتر در زمره هنرمندان پر افتخار کشور در عرصه خوشنویسی قرار بگیرم.

وی با اشاره به سوابق هنری خود بیان کرد: عضو گروه جمع مشتاقان(جمعی از شکسته نویسان برتر ایران) و عضو هیئت داوران جشنواره های هنری، دانشجویی بودم و عنوان جوان برتر آذربایجان شرقی و فخرآور مراغه را در سال 1398 کسب کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر جشنواره ملی کتابت قرآن توسط هنرمند مراغه ای

کسب رتبه برتر جشنواره ملی کتابت قرآن توسط هنرمند مراغه ای