مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-24اقتصادي

مطالبات غیرجاری واحدهای تولیدی خراسان جنوبی امهال می شود


مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: با ابلاغ مصوبه دولت سیزدهم در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید، مطالبات بانک ها از واحدهای تولیدی که تمام یا بخشی از آنها غیر جاری شده حداکثر به مدت پنج سال و برای یک بار امهال می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: با ابلاغ مصوبه دولت سیزدهم در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید، مطالبات بانک ها از واحدهای تولیدی که تمام یا بخشی از آنها غیر جاری شده حداکثر به مدت پنج سال و برای یک بار امهال می شود.

علی اکبر اکبری راد، امروز دوشنبه 4 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه و خاصی به رونق تولید دارد افزود: نگاه دولت حمایت از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در تلاش است تا با رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری ها، روند تولید و سرمایه گذاری از رشد بیشتری برخوردار شود؛ در این خصوص دولت مهلت استفاده از این مصوبه را تا پایان شهریور ماه 1401 تمدید کرد تا تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی بتوانند با آرامش بیشتری در جهت تولید، سرمایه گذاری و اشتغال تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات غیرجاری واحدهای تولیدی خراسان جنوبی امهال می شود

مطالبات غیرجاری واحدهای تولیدی خراسان جنوبی امهال می شود