مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24سياسي

تصمیم گیری برای اخذ عوارض صادراتی از اوره و قیر متوقف شود


رییس سازمان بورس در نامه فوری از رییس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی به بعد از بررسی جوانب بر جامعه میلیونی سهامداران موکول شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامه ای از حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خواست تا ضمن بررسی مجدد بر وضعیت عوارض صادراتی بر موادی همچون قیر، متانول، اوره، پلی اتیلن و غیره، نظرات کارشناسی در این خصوص را مد نظر قرار داده و تصمیم گیری در این زمینه را به بررسی جوانب و اثرات آن بر بازارسرمایه موکول کند.

در بخشی از این نامه آمده است که نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی دارد در جلساتی مشترک توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کند.

به گفته سنا وابسته به سازمان بورس، چندی پیش خبری مبنی بر مشمولیت مالیاتی برای صادرات محصولات معدنی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام در لایحه بودجه سال 1400 در حالی منتشر شد که بر اساس بند ت تبصره عوارض و مالیات لایحه بودجه سال 1401، درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام در همه نقاط کشور مشمول مالیات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای اخذ عوارض صادراتی از اوره و قیر متوقف شود

تصمیم گیری برای اخذ عوارض صادراتی از اوره و قیر متوقف شود