مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:172022-01-23اقتصادي

فلفل ایرانی با یک سوم قیمت توسط کشور ثالث وارد روسیه می شود


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: 407 کانتینر در بیش از یک ماه گذشته با مجموع 6 هزار و 412 تن فلفل دلمه ای با دریافت گواهی سلامت رسمی دولت و با تایید سازمان حفظ نباتات به سایر کشورهای حوزه اوراسیا صادرشده و با یک سوم قیمت گذشته صادر شده که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، احمدرضا رییسی زاده، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان اظهار داشت:حدود 580 هکتار از گلخانه های استان معادل 25 درصد آن به کاشت فلفل دلمه ای اختصاص دارد که مقدار زیادی از فلفل دلمه ای کشور در اصفهان تولید و در این استان سورت و بسته بندی و صادر می شود و استان های هم جوار ازجمله یزد، فارس، کرمان، هرمزگان و مرکزی و تهران دیگر محصولات را تولید می کنند.

وی اظهار داشت: به طور متوسط روزانه 300 تن محصول فلفل دلمه ای صادر می شود که حدود 200 تن از این محصولات تولید استان اصفهان و 100 تن آن مربوط به استان های دیگر بوده است.

رییسی زاده اضافه کرد: مرز روسیه از 40 روز گذشته تاکنون بر روی صادرات فلفل دلمه ای از استان اصفهان بسته شده است و این محصول از طریق چهار مرز دیگر با انجام آزمایش های لازم به کشورهای حوزه اوراسیا صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلفل ایرانی با یک سوم قیمت توسط کشور ثالث وارد روسیه می شود

فلفل ایرانی با یک سوم قیمت توسط کشور ثالث وارد روسیه می شود