مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-23سياسي

شناسایی اشتغال 670 تبعه خارجی غیرمجاز در مازندران


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از شناسایی اشتغال بیش از 670 تبعه غیرمجاز و معرفی 22 کارفرمای متخلف به دادگاه، طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- علی باقری در حاشیه گشت مشترک یک روزه سراسری شناسایی اشتغال اتباع خارجی که با حضور اصغری نماینده اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران و تنی چند از مسئولان در شهرستان جویبار انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای وظایف، ماموریت و مسئولیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای صیانت از نیروی کار ایرانی و در اجرای مفاد 120 تا 129 قانون کار و بالاخص بند ج ماده 11 قانون، گشت مشترک شناسایی اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با تأکید بر ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه در استان مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین مرتبط، بکارگیری اتباع بیگانه در استان آثار زیانباری را در پی دارد و در صورت مشاهده این اقدام غیرقانونی برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: اتباع بیگانه نمی توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه نخست دارای روادید ورود با حق کار مشخص بوده و ثانیا مطابق قوانین و آیین نامه های مربوطه، پروانه کار دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اشتغال 670 تبعه خارجی غیرمجاز در مازندران

شناسایی اشتغال 670 تبعه خارجی غیرمجاز در مازندران