مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-23سياسي

اجرای 3000 ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه (س) در مازندران


مسئول بسیج جامعه زنان مازندران از اجرای بیش از سه هزار برنامه به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خبر داد.

- ، فرشته پازوکی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، گرامیداشت روز زن و مقام مادر اظهار داشت: امروز زنان و دختران ما با تأسی و الگوگیری از سیره رفتاری و عملی حضرت زهرا (س) شأن و منزلت و مقام و جایگاه زنان را در دنیا به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز تمام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از داخلی و خارجی به دنبال تبلیغ و ترویج سبک زندگی غربی برای زنان و دختران و فروپاشی خانواده هستند، خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان با اجرای برنامه های بسیار متنوع به هجمه های دشمن به سمت و سوی تحکیم بنیان خانواده، تبیین و ترویج و نهادینه سازی گفتمان رهبر معظم انقلاب با اولویت پیاده سازی الگوی سوم گام برمی دارد.

وی اضافه کرد: ما در بسیج جامعه زنان چشم اندازی را برای مقابله با ترفند دشمنان ترسیم کردیم که تربیت بانوی تراز انقلاب یا الگوی سوم زن مسلمان است.

این مسئول با بیان اینکه در غرب به زن نگاه ابزاری و جنسیتی دارند و در شرق هم زن را در حاشیه می بینند که هیچ نقشی در تمدن سازی ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی را برای زنان ارائه کردند که محجبه بودن، عفیف و شریف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3000 ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه (س) در مازندران

اجرای 3000 ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه (س) در مازندران