مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-23سياسي

اسلام را کامل ترین دین یافتم/تبلیغ اسلام به زبان پرتغالی شرط ازدواجم بود


بانوی تازه مسلمان شده برزیلی با اشاره به اینکه شش سال است که مسلمان شده ام و با خادم مسجد جمکران ازدواج کرده ام، گفت: شرط ازدواجم تبلیغ اسلام به زبان پرتغالی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامیلا سلستینو، عصر یکشنبه با حضور در جمع صمیمی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) مهریز اظهار داشت: از ابتدا دین مسیحی داشتم، اما آدم معتقدی نبودم و پایبندی زیادی به عبادات مسیحیت نداشتم اما به خاطر مادرم که دوست داشت فرزندانش انسان های معتقدی باشند، به کلیسا می رفتم.

وی افزود: همواره سوالاتی از قبیل چرا حضرت عیسی (ع) پسر خداست و حضرت آدم نیست در حالی که حضرت آدم نه پدر و نه مادر دارد و یا مسئله تثلیث برایم هضم شدنی نبود یا اینکه چرا یک انسان گنهکار باید در محضر انسان گنهکار دیگر به گناهش اعتراف کند.

سلستینو افزود: مدتی گذشت و من با فردی لبنانی آشنا شدم و کتابی با موضوع اسلام، پیامبر و اهل بیت به من داد و فقط به خاطر کنجکاوی بود که کتاب را گرفتم و خواندم، وقتی در مورد خداوند خواندم با مفهوم خدا در اسلام آشنا شدم.

وی تصریح کرد: با خواندن داستان امام حسین (ع) متحول شدم و خود را پیدا کردم، تصمیم گرفتم مسلمان شوم و دیگر نتوانستم فکر کنم که خدایی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام را کامل ترین دین یافتم/تبلیغ اسلام به زبان پرتغالی شرط ازدواجم بود

اسلام را کامل ترین دین یافتم/تبلیغ اسلام به زبان پرتغالی شرط ازدواجم بود