مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-23دانش

سند اسلامی شدن دانشگاه ها در اولویت برنامه های وزارت علوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در نشستی که پس از بازدید از سازمان امور دانشجویان با مدیران این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر گفت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از سازمان امور دانشجویان گفت: اقدامات راهبردی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در اولویت برنامه های وزارت علوم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در نشستی که پس از بازدید از سازمان امور دانشجویان با مدیران این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام مادر گفت: آرزوم می کنم مشکلات کشور حل شود و شاهد شکوفایی روزافزون استعداد های فرزندان ایران اسلامی در همه زمینه ها از جمله علم و فناوری باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با ریشه کن شدن کرونا، شاهد سلامتی بیشتر در دنیا و کشورمان ایران باشیم و با مدیریت روسای دانشگاه ها شاهد حضور پرنشاط و پر شور و شعور دانشجویان در محیط های دانشگاهی باشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از بخش های مختلف سازمان امور دانشجویان و استماع برنامه های مدیران این سازمان گفت: داشتن برنامه کاری مشخص و تلاش برای اثربخشی بیشتر در آموزش عالی از خصوصیات مدیران و کارکنان این سازمان و قابل تحسین و تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند اسلامی شدن دانشگاه ها در اولویت برنامه های وزارت علوم است

سند اسلامی شدن دانشگاه ها در اولویت برنامه های وزارت علوم است