مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:032022-01-23اقتصادي

اجرای طرح امنیت غذایی دست دلالان را از محصولات کشاورزی کوتاه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدجواد عسکری در نشستی با مدیران بخش کشاورزی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: خرید تضمینی همه محصولات کشاورزی، با اولویت محصولات استراتژیک در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی به امنیت ملی گره خورده است، بیان کرد: مشکلات عدیده ای از قبیل بروکراسی اداری به ما اجازه دستیابی به تولید مطلوب نمی دهد بنابراین نقشه راه برای حل مسائل کشاورزی تعریف و از مزرعه تا سفره در این طرح دیده شد.

عسکری با بیان اینکه به منظور تدوین طرح امنیت غذایی به مدت 6 ماه با نخبگان بخش کشاورزی، اهل فن، محققین، مروجین و کشاورزان پیشرو مذاکره شد، اظهار کرد: این طرح  متشکل از  15 ماده و در برگیرنده ایرادات بخش کشاورزی است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح، تولیدکننده بدون دغدغه به تولید می پردازد و مصرف کننده با قیمت ثابت محصول مورد علاقه اش را خریداری می کند همچنین بهره برداران بخش کشاورزی نیز صنایع تبدیلی و صادرات  را دنبال می کنند.

تشکیل شورای قیمت گذاری و حمایت از بخش کشاورزی و تولید، موضوع دیگری بود که عسکری به آن پرداخت و یادآور شد که از قبل از انقلاب تا الان در بحث قیمت محصولات کشاورزی، شورای اقتصاد با نگاهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح امنیت غذایی دست دلالان را از محصولات کشاورزی کوتاه می کند

اجرای طرح امنیت غذایی دست دلالان را از محصولات کشاورزی کوتاه می کند