مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-23سياسي

پرونده قتل عمد در یزد ختم به خیر شد


رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از سازش یک فقره پرونده قتل عمد به همت شورای حل اختلاف ویژه زندانیان پس از گذشت دو سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری دارالعباده، محمدرضا حداد در این رابطه اظهار کرد: با تلاش دلسوزانه و مخلصانه کارکنان شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد با تشکیل چندین جلسه که با حضور اولیاء دم برگزار گردید موفق به اخذ رضایت اولیاء دم مقتول شده و موجبات رهایی محکوم به قصاص نفس از اجرای مجازات فراهم گردید.

وی وجود شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان را فرصت بسیار خوبی برای پذیرش درخواست زندانیان که دارای شاکی یا مدعی خصوصی هستند جهت اصلاح ذات البین دانست و تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها باید هر چه بیشتر از این ظرفیت قانونی در جهت سوق دادن اختلافات به سمت صلح و سازش بهره برند.

رییس اداره توسعه حل اختلاف استانی یزد یکی از بارزترین نمادهای موفق در امر صلح و سازش را شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها ذکر کرد و گفت: این شعب توانسته اند در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانها گام های بسیار خوبی بردارند.

حداد در پایان از زحمات مخلصانه و تلاش جهادی کارکنان شوراهای حل اختلاف که در مسیر صلح و سازش گام برمی دارند تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده قتل عمد در یزد ختم به خیر شد

پرونده قتل عمد در یزد ختم به خیر شد