مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-23سياسي

استمرار امدادرسانی یگان های سپاه و بسیج به سیل زدگان


سخنگوی سپاه با اظهار خرسندی از روند خدمت رسانی به مردم در مناطق آسیب دیده از بارش های اخیر، گفت: ظرفیت ها و امکانات سپاه تا بازگشت شرایط عادی به زندگی مردم در خدمت هموطنان عزیز است.

- ، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی با قدردانی از کلیه نیروهای امدادی سازمانی، جهادی و مردمی فعال در امر امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده در استان های جنوبی و شرقی کشور در تشریح اقدامات سپاه و بسیج در این عرصه، گفت : سپاه و بسیج همانند همیشه در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله برف و.

با سازماندهی و گسیل امکانات و ظرفیت های در اختیار، پیشتازانه و مجاهدانه پای به عرصه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از بارش های اخیر گذارد و با دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، نیروی زمینی، قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سپاه های استانی درگیر بحران، به حالت آماده باش و آغاز عملیات امداد و نجات در آمده اند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از همان ساعات اولیه یگان ها و تجهیزات سپاه و نیروهای بسیجی عملیات امداد و نجات را در مناطق سیل زده و برف گیر کشور آغاز و در کنار سایر یگان های امدادی به ارائه خدمات اولویت دار از جمله نجات، جابجایی، استقرار و اسکان مردم گرفتار در اماکن و نقاط امن و مطمئن مبادرت ورزیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار امدادرسانی یگان های سپاه و بسیج به سیل زدگان

استمرار امدادرسانی یگان های سپاه و بسیج به سیل زدگان