مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-23اقتصادي

نیازمند آینده پژوهشی واقع بینانه هستیم


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پژوهشگران حوزه رفاه و تأمین اجتماعی دیدار و بر آینده پژوهشی واقع بینانه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار وحید زارع فکری به همراه تیم مدیریتی و مشاوران دفتر هماهنگی امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با مدیران و پژوهشگران مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی به گفت وگو نشست و پژوهشگران حوزه رفاه و تأمین اجتماعی نیز نتایج برخی از پژوهش های خود را ارائه دادند.

در این نشست مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اهمیت دغدغه ها نسبت به عناوین سخن به میان آورد و گفت: دغدغه مدیران این وزارتخانه این است که متناسب با جایگاه حاکمیتی در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، آینده نسل های بعدی کشور را به خوبی مدیریت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز همواره تأکید دارد که بر محدودیت ها متمرکز نشویم، بلکه به فراتر از آنچه در اختیار داریم بیندیشیم.

زارع فکری با تشریح چالش های موجود در حوزه صندوق های بازنشستگی اظهار کرد: در این حوزه اگر بدون تدبیر، سیاست گذاری کارآمد و گفت وگو با شرکای اجتماعی گام برداریم، بدون شک با چالش های اساسی متعدد مواجه خواهیم شد؛ به همین دلیل برای این موضوع باید سناریو و الگوی جدیدی تدوین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند آینده پژوهشی واقع بینانه هستیم

نیازمند آینده پژوهشی واقع بینانه هستیم