مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-23سياسي

تمهیدات پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چیست؟


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه جریمه های خودرو در سطح شهر تهران، کجا هزینه می شوند؟ گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که .

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه جریمه های خودرو در سطح شهر تهران، کجا هزینه می شوند؟ گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی پس از استعماع گزارش سردار حمیدی در جلسه امروز شورای شهر تهران، خواست تا مجموعه معاینه فنی برای خودروهایی که از شهرداری معاینه فنی می گیرند در زمان پایان مهلت معاینه پیامک ارسال کند.

وی افزود: بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، زمان پایان معاینه فنی را فراموش می کنند و موجب می شود چندین بار جریمه شوند.

پیرهادی ادامه داد: این نقیصه باید رفع شود تا از جریمه شهروندانی که اطلاعی از پایان زمان معاینه فنی خودروی خود ندارند، جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چیست؟

تمهیدات پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چیست؟