مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-23سياسي

خیز جدید فرودگاه همدان در برقراری پروازها/ کیش و مشهد مقصد پروازهای همدان می شود؟


مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: فرودگاه همدان در آستانه برقراری پروازها به مقصد کیش و مشهد است اما زمان دقیق آن در حال رایزنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، همانطور که از نام فرودگاه مشخص است، پرواز شاخصه اصلی آن است اما فرودگاه همدان در این زمینه دچار فراز و فرودهایی می شود که با نام فرودگاه ناآشناست.

مگر می شود فرودگاهی پروازی نداشته باشد؟ اما در همدان این موضوع کاملا ملموس بوده و گاه دچار رخوت و سستی می شود به طوری که پروازها کاملا تعطیل شده و برای برقراری مجدد باز هم باید از اول رایزنی و چانه زنی کرد.

بعد از کرونا که تعطیلی دوباره ای فرودگاه همدان را دربرگرفت این روزها از سرگیری پروازها مطرح شده است که گویا نتایج مثبتی نیز به دنبال دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان که به نمایندگی از استاندار پیگیر برقراری پروازهاست اظهار کرد: با پیگیری استاندار همدان از وزارت راه و شهرسازی برقراری پرواز همدان - کیش و همدان - مشهد مد نظر قرار گرفته است.

سید حمید صائمین با بیان اینکه طبق پیگیری های صورت گرفته قرار است آغاز پروازها 15 اسفندماه باشد که هماهنگی این زمان در حال انجام است یادآور شد: استاندار همدان درخواست برنامه ای بودن پروازهای همدان را از وزیر داشت تا مشکل مسافر نداشته باشیم که امیدواریم این مسئله محقق شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز جدید فرودگاه همدان در برقراری پروازها/ کیش و مشهد مقصد پروازهای همدان می شود؟

خیز جدید فرودگاه همدان در برقراری پروازها/ کیش و مشهد مقصد پروازهای همدان می شود؟