مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-23سياسي

هدیه کتابخانه های عمومی به بانوان در هفته زن


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان سمنان ویژه بانوان از امروز سوم بهمن ماه اجرا می شود.

- محمد طاهریان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با سالروز میلاد فرخنده صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان سمنان ویژه بانوان اجرا می شود.

وی با تأکید بر اینکه علاقه مندان باید وارد پرتال کتابخانه ها شوند و گزینه کد تخفیف را انتخاب کنند گفت: علاقه مندان سپس با واردکردن شماره تماس و کد ملی می توانند کد تخفیف خود را دریافت کنند.

طاهریان تصریح کرد: این کد ویژه بانوان است و عضویت دیگر اقشار در کتابخانه های عمومی به روال گذشته خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا هفتم بهمن ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به کتابخانه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی ضمن تبریک میلاد پربرکت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: میلاد این بانوی بزرگوار، در حقیقت بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را بر خود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه کتابخانه های عمومی به بانوان در هفته زن

هدیه کتابخانه های عمومی به بانوان در هفته زن