مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-23سياسي

فلسفه اشک فاطمه(س) گریه بر مظلومیت ولایت است


مدیر حوزه علمیه پلدختر با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت شیوه های مبارزاتی مختلفی را در پیش گرفت، گفت: یکی از آن شیوه ها گریستن زیاد بود کمااینکه فلسفه اشک فاطمه(س) گریه بر مظلومیت ولایت است.

- ایسنا/لرستان مدیر حوزه علمیه پلدختر با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت شیوه های مبارزاتی مختلفی را در پیش گرفت، گفت: یکی از آن شیوه ها گریستن زیاد بود کمااینکه فلسفه اشک فاطمه(س) گریه بر مظلومیت ولایت است.

اعظم آزادبخت در گفت وگو با ایسنا، با تشریح فضایل دخت نبی مکرم اسلام(ص) و شیوه های عملی آن حضرت در دفاع از حریم ولایت، اظهار کرد: ویژگی اخص دخت نبی مکرم اسلام(ص) ولایت مداری بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) سرآمد زنان عالم است و برای تمام جهان الگویی نمونه است، افزود: حضرت فاطمه(س) بانویی است که از تاریخ خلقت جهان تاکنون چنین شخصیتی را به خود ندیده است، چراکه آن حضرت واسطه خلقت عالم و عالمیان است و این معنا در حدیث لولاک است که توسط جابر بن عبدالله انصاری از پیامبر اکرم(ص) نقل شده و در این حدیث نبی مکرم اسلام واسطه خلقت عالم را حضرت فاطمه زهرا(س) معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه اشک فاطمه(س) گریه بر مظلومیت ولایت است

فلسفه اشک فاطمه(س) گریه بر مظلومیت ولایت است