مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-23اقتصادي

پرداخت 23 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از 23 میلیارد و 185 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در 9 ماهه سال جاری توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری 23 میلیارد و 185 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه، توسط صندوق امداد ولایت پرداخت شده و کمیته امداد با راه اندازی این صندوق در تلاش است علاوه بر ترویج بانکداری اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه، به فقرا و محرومان نیز در رفع مسائل زندگی کمک کند.

وی با اعلام اینکه 2هزار و 710 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت بهره مند شده اند، افزود: این تسهیلات به طور کاملا قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت به مددجویان اعطا می شود تا آنها بتوانند بر گرفتاری های خود فایق آیند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خواستار سپرده گذاری خیران و نیکوکاران در صندوق امداد ولایت شد و بیان کرد: با افزایش سپرده گذاری در این صندوق، تعداد نیازمندان بیشتری می توانند از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.

دشتی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن، تسهیلات اشتغال و خودکفایی، تسهیلات حمایتی و تسهیلات کارگشایی از جمله خدمات این صندوق به محرومان جامعه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 23 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان اردبیلی

پرداخت 23 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان اردبیلی