مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-23فناوري

بدافزارهای ارزان و ساده بلای جان دنیای ارزرمز


نتایج یک بررسی نشان می دهد رشد بدافزارهای ارزان و ساده موجب شده تا سارقان ارزرمزها راحت تر از هر زمان دیگری بتوانند فعالیت های مخرب خود را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، ارزرمزها به یک هدف مهم برای مجرمان سازمان یافته مبدل شده اند و آنها دوست دارند از این طریق درآمد دائمی و ساده داشته باشند.

گاهی اوقات هکرها با طراحی باج افزار درصدد سرقت ارزرمزها هستند و در ماه های اخیر رشد تعداد بدافزارهای ساده ولی مخرب این روند را تشدید کرده است.

ارزش رو به رشد رمزارز آن را به سرعت به یک هدف کلیدی برای مجرمان سایبری تبدیل کرده و آنها به طور فزاینده ای حملاتی را انجام می دهند که هدف آنها سرقت ارزهای دیجیتال از کیف پول کاربران است.

تحقیقات موسسه Chainalysis نشان می دهد کاربران ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای در معرض تهدید بدافزارهای سارق اطلاعات، نفوذگر به کیف پول های دیجیتال و تروجان ها هستند.

برای مثال، نوعی از بدافزار دزد اطلاعات به نام Redline در انجمن های جرایم سایبری روسیه با قیمت 150 دلار برای اشتراک یک ماهه یا 800 دلار برای دسترسی  مادام العمر تبلیغ می شود.

 این بدافزار خود را رمزگذاری می کند، بنابراین تشخیص آن برای نرم افزار ضد ویروس دشوارتر شده و احتمال موفقیت حملات آن نیز افزایش می یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدافزارهای ارزان و ساده بلای جان دنیای ارزرمز

بدافزارهای ارزان و ساده بلای جان دنیای ارزرمز