مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 02:422022-01-22بين الملل

نگرانی شدید رژیم صهیونیستی از حوادث جدی علیه نظامیانش


روز شنبه رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «آویو کوخاوی» رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال وقوع چند حادثه جدی در ارتش این رژیم نگرانی زیاد خود را ابراز کرده است.

- روز شنبه رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال وقوع چند حادثه جدی در ارتش این رژیم نگرانی زیاد خود را ابراز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، روز شنبه رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال وقوع چند حادثه جدی در ارتش این رژیم نگرانی زیاد خود را ابراز کرده است.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کوخاوی به شدت دچار نگرانی شده است چرا که در طی مدت 2 هفته 2 اتفاق شدید باعث به هلاکت رسیدن 2 فرمانده در تیپ نخبگان ارتش اسراییل و همچنین 2 خلبان شده است.

این شبکه صهیونیستی اعلام کرد که این اتفاقات پس از آن روی داد که ارتش در سال های اخیر شاهد کاهش تعداد حوادث در دوره آموزشی بود.

طبق این گزارش، این حوادث نشان دهنده این است که ارتش باید تغییرات عمیقی در نحوه عملکرد بسیاری از یگان های خود ایجاد کند.

بامداد پنجشنبه 13 ژانویه رادیو رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو افسر از تیپ نخبگان ارتش اسراییل به دنبال تیراندازی به یکدیگر خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی شدید رژیم صهیونیستی از حوادث جدی علیه نظامیانش

نگرانی شدید رژیم صهیونیستی از حوادث جدی علیه نظامیانش