مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 00:222022-01-22بين الملل

در چارچوب تلاش های بین المللی برای اعتمادسازی به لبنان سفر کردم


وزیر امور خارجه کویت سفر خود به بیروت را در راستای تلاش های بین المللی برای اعتمادسازی با لبنان و بر اساس هماهنگی با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس عنوان کرد.

- به نقل از پایگاه النشره، وزیر امور خارجه کویت سفرش به لبنان را در راستای تلاش های بین الملی برای اعتمادسازی با لبنان توصیف کرد.

وی همچنین از لبنان به عنوان نمادی متفاوت در جهان عرب یاد کرد و افزود که کویت بر ضرورت عدم دخالت در امور کشورهای عربی تاکید می کند.

احمد ناصر المحمد الصباح در نشست خبری مشترک با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود گفت: من حامل سه پیام هستم که نخستین آن همبستگی با مردم لبنان است.

وی همچنین از عدم تبدیل لبنان به سکویی برای هجمه علیه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و پایبندی این کشور به اصلاحات موردنظر به عنوان دیگر پیام های سفر خود نام برد.

وزیر خارجه کویت در عین حال ادعا کرد که دیدگاه این کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس این است که لبنان قدرتمند و قادر به پایبندی به تعهدات بین المللی خود باشد.

این مقام کویتی ادامه داد که کشورهای شورای همکاری با لبنان همبستگی دارند و تحرکات کویت در این زمینه با هماهنگی کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت گرفته است.

وزیر خارجه کویت همچنین گفت: ما درباره ایده هایی که در لبنان ارائه دادیم بازخورد مثبتی را مشاهده کردیم و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چارچوب تلاش های بین المللی برای اعتمادسازی به لبنان سفر کردم

در چارچوب تلاش های بین المللی برای اعتمادسازی به لبنان سفر کردم