مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:022022-01-22سياسي

مدیریت بهداشت و درمان کشور قابل تحسین است


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به توفیقات حاصله دولت در کنترل بیماری کرونا گفت: مدیریت بهداشت و درمان کشور به ویژه در استان گیلان قابل تحسین است.

- جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عمق خسارت های وارده ناشی از کرونا به مردم اظهار کرد: حدود دو سال درگیر بیماری کرونا هستیم و این بیماری آسیب جدی به مردم وارد کرده است.

  وی با اشاره به غفلت مسوولان دولت دوازدهم در کنترل بیماری کرونا افزود: دولت گذشته با توجه به منابع مالی و همچنین آگاهی و فرهنگ غنی مردم زودتر می توانست اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد تا بیش از این به مردم و اقتصاد کشور آسیب وارد نشود.

  عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در دولت پیشین نتوانستیم اقدامات اساسی و ریشه ای حول محور مدیریت بیماری کرونا انجام دهیم، تصریح کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید هم تولیدات داخلی رونق گرفته و هم واکسن های وارداتی به موقع و بدون آنکه مشکلاتی از قبیل کمبود منابع ارز داشته باشیم، وارد کشور شده است.

  نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم، مدیریت بهداشت و درمان کشور به ویژه در استان گیلان را قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: استان گیلان در حوزه سلامت به ویژه در پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا توانست رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بهداشت و درمان کشور قابل تحسین است

مدیریت بهداشت و درمان کشور قابل تحسین است