مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:222022-01-22سياسي

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات آسیب های اجتماعی در استان خبر داد.

-  به گزارش.

سید جواد هاشمی در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه کسانی که در استان با پدیده شوم مواد مخدر مبارزه می کنند اظهار کرد: کار بسیار بزرگی است چرا که مواد مخدر آسیب های زیادی به جامعه وارد می کند و خانواده ها را از هم می پاشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با قدردانی ویژه از تلاش های پلیس به دلیل حضور در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و تقدیم شهدای زیادی در این راه تصریح کرد: خوشبختانه در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر یاسوج پلیس اقدامات خوبی در طول همین مدت انجام داده و آرامش بسیار خوبی نیز در شهر حکمفرما گردیده و امنیت کاملا پابرجاست.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر آن چه که از همه مهمتر است کار فرهنگی بوده و با کار فرهنگی می توان به مبارزه با اثرات مخرب مواد مخدر رفت یادآورشد: انتظار از همه دستگاه های فرهنگی به خصوص رسانه ها و صدا و سیما این است که فرهنگ سازی لازم را انجام داده از کارشناسان دعوت کنند و همچنین در مدارس از مشاورین کارآزموده برای مقابله با این پدیده شوم استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد