مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:472022-01-22اقتصادي

استقلال مس آذربایجان سکوی تحول استان است


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های مس سونگون و دیگر معادن مس در این استان گفت: استقلال مس آذربایجان سکوی تحول استان است.

- ، محمدحسین فرهنگی امروز شنبه در مراسم تکریم و تودیع رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کلیات و جزییات طرح جلوگیری از تعطیلی بنگاه های تولیدی فردا در مجلس مطرح و بررسی می شود که در صورت تصویب آن همه راه های تعطیلی بنگاه های تولیدی توسط هر نهادی بسته می شود تا این آرزوی دیرینه بخش تولید و صنعت محقق شود.

وی گفت: با تصویب و اجرایی شدن این طرح که بیش از دو سوم محتوای آن با پیشنهاد بنده و کمک گرفتن از نظرات کارشناسان این حوزه تهیه و تدوین شده، تعطیلی واحدهای تولیدی فعال تنها با نظر شورای تأمین استان قابل اجراست و هیچ مقام حقوقی و قضایی دیگری حق تعطیلی این واحدها را ندارد، البته موضوع پیگیری ها برای مطالبه دیون و مطالبات از واحدهای تولیدی طبق رویه انجام خواهد شد اما با تصویب این طرح از تعطیلی واحدها به چنین بهانه هایی جلوگیری خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، توافق اجمالی با دولت برای تعیین سقفی برای اخذ مالیات از بخش تولید و صنعت را دیگر خبر خوش مجلس برای فعالان این حوزه عنوان و تصریح کرد: با توجه به افزایش 62 درصد منابع حاصل از اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال مس آذربایجان سکوی تحول استان است

استقلال مس آذربایجان سکوی تحول استان است