مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22اقتصادي

به توسعه بخش تعاون می اندیشیم


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به خراسان رضوی، از چند طرح صنعتی مورد حمایت بانک بازدید نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به استان خراسان رضوی، در بدو ورود به مشهد به زیارت شهدای گمنام این شهر مقدس رفت.

وی در زیارت قبور مطهر این سه شهید که به تازگی در این مکان خاکسپاری شده اند اظهار امیدواری کرد اقدامات توسعه ای بانک توسعه تعاون در میدان اقتصادی بتواند در روند توسعه ای کشور نقش مهمی ایفا نماید.

بازدید از شرکت مولتی کافی زیرمجموعه هلدینگ پارت سازان به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب خراسان رضوی، ایرانی در بازدید از خط تولید بزرگترین تولیدکننده قهوه فوری در ایران گفت: فعالیت تولیدی در اقتصاد کشور بسیار ارزشمند است و بانک توسعه تعاون نیز با آگاهی از وضعیت تولید در کشور، عمده تمرکز عملیات توسعه ای را به حمایت از واحدهای تولیدی و تعاونی معطوف نموده است.

وی افزود: برای کمک به فرآیند تولیدی و کمک به حفظ و اعتلای سطح اشتغال، اختصاص 500 میلیارد ریال به کارخانه مولتی کافی زیرمجموعه هلدینگ پارت سازان در نظر گرفته شده است.

ایرانی گفت: با توجه به اشتغال سیصد نفری شرکت در بخش قهوه فوری و اشتغال صدها نفری در بخش های دیگر، حمایت از هلدینگ می تواند در کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به توسعه بخش تعاون می اندیشیم

به توسعه بخش تعاون می اندیشیم