مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-22سياسي

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره برنامه کاروان بزرگ لبخند مادری در تهران اظهار داشت: - شهردار منطقه 13 تهران از حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره برنامه کاروان بزرگ لبخند مادری در تهران اظهار داشت: به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و شهرداری منطقه13، کاروان لبخند مادری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) از منطقه13 به حرکت در آمده و در 14 نقطه در سطح شهر تهران متوقف و نسبت به اجرای برنامه شاد و متنوع اقدام می کند.

به گفته وی این طرح روز یکشنبه سوم بهمن 1400 همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام از ساعت 8 صبح تا اذان مغرب و عشا اجرا می شود.

شهردار منطقه13 در خصوص مسیر حرکت کاروان ادامه داد: این کاروان در مسیر شرق به غرب، حدفاصل پایانه مسافربری شرق در طول خیابان های دماوند انقلاب اسلامی تا میدان آزادی بالعکس (غرب به شرق) به حرکت در می آید.

علی احمدی در خصوص نحوه اجرای طرح ادامه داد: کاروان سیار خودرویی شامل یک دستگاه اتوبوس به همراه کامیونت اجرای استیج که تزیین و گل آرایی نیز شده اند در طول مسیر به حرکت در آمده و ضمن پخش موسیقی و پیام تبریک ایام به شهروندان بویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های تهران

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های تهران