مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-22حوادث

نجات سه کوهپیما از یخ زدگی در کوه های شیراز


آتش نشانان، در عملیاتی 16 ساعته سه کوهنورد را که در یخبندان کوه سرخ در دو نقطه مختلف گرفتار شده بودند، نجات دادند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان، در عملیاتی 16 ساعته سه کوهنورد را که در یخبندان کوه سرخ در دو نقطه مختلف گرفتار شده بودند، نجات دادند.

محمدهادی قانع شنبه دوم بهمن در جمع خبرنگاران در خصوص عملیات نجات کوهپیمایان از میان برف و سرمای ارتفاعات کوه سرخ، گفت: روز گذشته در پی از اطلاع رسانی دو شهروند به سامانه 125 مبنی بر ناآشنا بودن به مسیر و گم کردن راه در یخبندان، گروه نجات کوهستان مستقر در ایستگاه 22 آتش نشانی شیراز ساعت 16 و 17 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: عملیات جستجو و دسترسی به افراد گمشده که 2 مرد 28 و 26 ساله بودند، 3 ساعت به طول انجامید و آتش نشانان موفق شدند ساعت 19 به این دو فرد دسترسی پیدا کنند.

قانع ادامه داد: پس از اطمینان از سلامت جسمی این دوکوهپیما و بازگرداندن قوای جسمی آنان، از مرکز 125 سازمان آتش نشانی شیراز حادثه ای دیگر مبنی بر گم شدن مردی 30 ساله در کوه مذکور به تیم عملیاتی اطلاع رسانی شد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به در دسترس نبودن شخص سوم و نا آگاهی از محل وی، خاطرنشان کرد: با ملحق شدن تیم کمکی از ایستگاه 17، دو کوهپیمای جوان به پناهگاه امن منتقل و جست و جو جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات سه کوهپیما از یخ زدگی در کوه های شیراز

نجات سه کوهپیما از یخ زدگی در کوه های شیراز