مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-22سياسي

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های پایتخت


شهردار منطقه 13 تهران از حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره برنامه کاروان بزرگ لبخند مادری در تهران اظهار داشت: به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و شهرداری منطقه13،  کاروان لبخند مادری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از منطقه13 به حرکت در آمده و در 14 نقطه در سطح شهر تهران متوقف و نسبت به اجرای برنامه شاد و متنوع اقدام می کند.

  به گفته وی این طرح روز یکشنبه سوم بهمن 1400 همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام از ساعت 8 صبح تا اذان مغرب و عشا اجرا می شود.

شهردار منطقه13 در خصوص مسیر حرکت کاروان ادامه داد:  این کاروان در مسیر  شرق به غرب ، حدفاصل پایانه مسافربری شرق در  طول خیابان های دماوند – انقلاب اسلامی تا میدان آزادی  بالعکس(غرب به شرق )به حرکت در می آید.

علی احمدی در خصوص نحوه اجرای طرح ادامه داد: کاروان سیار خودرویی شامل یک دستگاه اتوبوس به همراه کامیونت اجرای استیج که تزیین و گل آرایی نیز شده اند در طول مسیر به حرکت در آمده و ضمن پخش موسیقی و پیام تبریک ایام به شهروندان بویژه بانوان و مادران حاضر در معابر در 14 نقطه پیش بینی شده متوقف و نسبت به اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی هنری اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های پایتخت

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان های پایتخت