مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-22سياسي

نماینده اصفهان از مازوت سوزی نیروگاه شهید منتظری شکایت کرد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به کمیسیون اصل نود مجلس ضمن درخواست توقف مازوت سوزی در نیروگاه اصفهان، از بازگشایی مشعل های مازوت سوز و نقض حکم قضایی شکایت کرد.

- خبرنگار مهر ، مشعل های مازوت سوز نیروگاه شهید منتظری اصفهان که از سال 1393 با حکم قضایی پلمب شده بود، به رغم مخالفت های مسئولان استان اصفهان، به دستور دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی فک پلمب و آنطور که فرماندار شاهین شهر گفته است از شنبه گذشته برای مدت یک ماه فعال شده است.

براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی همه نیروگاه های کشور با توجه به شرایط جوی و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، ملزم به استفاده از مازوت نفت کوره و قطع مصرف گاز از شنبه هفته گذشته شدند.

هم اکنون 8 مشعل از 12 مشعل مازوت سوز نیروگاه شهید منتظری فعال است و سه واحد مازوت مصرف می کند و روزانه بیش از پنج میلیون مترمکعب گاز تحویل این نیروگاه می شود.

بنا به گفته مسئولان امر هم اکنون یک سوم نیروگاه شهید منتظری مازوت سوز شده است.

در واکنش به فک پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه شهید منتظری، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز یکم بهمن ماه در نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین شجاعی علی آبادی رییس کمیسیون اصل نود قانون اساسی ضمن درخواست توقف فوری مازوت سوزی در این نیروگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصفهان از مازوت سوزی نیروگاه شهید منتظری شکایت کرد

نماینده اصفهان از مازوت سوزی نیروگاه شهید منتظری شکایت کرد