مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-22اقتصادي

ضعف در نرم افزارهای نسخه نویسی الکترونیکی


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، موفقیت ها و مشکلات نسخه نویسی الکترونیکی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رضایی، با اشاره به اینکه اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی موفقیت هایی را به دنبال داشته است گفت: خوشبختانه مسئولان به این باور رسیدند که اجرای این طرح مهم امکان پذیر است، چرا که ایجاد یک شبکه ارتباطی میان ارائه دهندگان خدمت بسیار با ارزش است؛ در حال حاضر یک شبکه ارتباطی میان تمامی ارائه دهندگان خدمت یعنی پزشکان، داروخانه و سایر ارکان پاراکلینیک ایجاد شده است که قبلاً وجود نداشته است.

وی افزود: همچنین بین مراکز داده های رسمی کشور شاهد تبادل اطلاعات هستیم، سامانه های نسخه نویسی با سازمان ثبت احوال، سازمان غذا و دارو و سازمان نظام پزشکی در حال تبادل داده هستند، این موضوع مانع جعل اطلاعات در گروه می شود به عنوان مثال دیگر کسی نمی تواند با مدرک جعلی طبابت کند.

یا اینکه شکل گیری پایگاه های مرجع اطلاعاتی مربوط به سازمان های بیمه گر از مزایایی است که در بحث نسخه نویسی الکترونیکی شکل گرفته است که یکی از مزایای آن رفع هم پوشانی بیمه ای است.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 50 درصد داروها در مراکز توزیع دارو با کد اصالت انجام می شود تصریح کرد: همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در نرم افزارهای نسخه نویسی الکترونیکی

ضعف در نرم افزارهای نسخه نویسی الکترونیکی