مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-22حوادث

خاطرات سیل سال 98 مردم آق قلا زنده شد


بارش حدود 82 میلیمتری باران در 24 ساعت اخیر موجب آبگرفتی برخی منازل و واحدهای تجاری مناطق شهری و روستایی آق قلا شد و خاطرات سیل مرگ آور سال 98 این شهرستان را زنده کرد.

- عکس مربوط به سیل سال 98 آق قلا است به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجم بالای روان آب های ناشی از بارش باران و تگرگ در این شهر سبب شد هلال احمر برای خارج کردن آب از حیاط و برخی مغازه های این شهرستان به پمپ های انتقال آب متوسل شود.

بر اثر بروز این حادثه، اهالی محله میرزاعلی و کل آباد و همچنین برخی از ساکنین روستاهای قربان آباد و قانقرمه برای هدایت روان آبها از نیروهای امدادی کمک گرفتند.

این آب گرفتگی به ده ها واحد مسکونی و تجاری خسارت وارد کرد.

آق قلا روزهای ابتدایی سال 98 یکی از بزرگترین سیلاب های تاریخ ایران با چندین کشته و میلیاردها تومان خسارت را تجربه کرد که ویران شدن هزاران خانه، تخریب گسترده زیرساخت ها، مرگ 11 نفر، مشکلات بهداشتی و آسیب های اجتماعی از جمله نتایج این سیل ویرانگر بود.

این سیل از آن دست اتفاقات غیرقابل فراموشی است که همچون زخمی عمیق به ماندگارترین روزهای کتاب تاریخ این سرزمین شمالی تبدیل شده است.

بارش شب گذشته باران که با شدت فراوان همراه بود اهالی آق قلا را به یاد سیل سال 98 انداخت و به همین دلیل ترس آن ها از تکرار آن حادثه بر نگرانی اهالی این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات سیل سال 98 مردم آق قلا زنده شد

خاطرات سیل سال 98 مردم آق قلا زنده شد