مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:322022-01-21بين الملل

واکنش ایران به تصویب قطعنامه هولوکاست در مجمع عمومی سازمان ملل متحد


وزارت خارجه ایران در بیانیه ای با منفک کردن جمهوری اسلامی ایران از اصل و مفاد قطعنامه صادرشده درباره هولوکاست در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، - وزارت خارجه ایران در بیانیه ای با منفک کردن جمهوری اسلامی ایران از اصل و مفاد قطعنامه صادرشده درباره هولوکاست در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، این اقدام را سوء استفاده رژیم صهیونیستی از سازوکارهای بین المللی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود دانست و آن را کاملا مردود اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: همان طور که نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل متحد در نیویورک، طی بیانیه ای موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص قطعنامه هولوکاست را رسما اعلام نموده، تاکید می گردد رژیم نژادپرست صهیونیستی از محافل بین المللی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات روزانه خود علیه فلسطینیان سوءاستفاده می کند.

این اقدام رژیم صهیونیستی تلاش دیگری برای سوء استفاده از سازوکارهای سازمان ملل برای سرپوش گذاشتن بر جنایات روزانه این رژیم می باشد که متاسفانه این روزها با حمایت بی چون و چرای غرب همراه شده است.

همان طور که بر همگان روشن است، جنایات دوران جنگ جهانی دوم به علت دو انگیزه نژادپرستی و توسعه طلبی به وقوع پیوسته است که هم اکنون رژیم صهیونیستی میراث دار و پرچم دار این دو خوی شیطانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به تصویب قطعنامه هولوکاست در مجمع عمومی سازمان ملل متحد

واکنش ایران به تصویب قطعنامه هولوکاست در مجمع عمومی سازمان ملل متحد