مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:072022-01-21پزشكي

وزیر بهداشت: فردا (شنبه) برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی تصمیم می گیریم


طب ایرانی قدمت تاریخی خوبی دارد، اما متاسفانه از بین رفته است، ولی در برخی کشور های مجاور نظیر هند از طب ایرانی استفاده می شود.

- وزیر بهداشت: فردا (شنبه) برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی تصمیم می گیریم طب ایرانی قدمت تاریخی خوبی دارد، اما متاسفانه از بین رفته است، ولی در برخی کشور های مجاور نظیر هند از طب ایرانی استفاده می شود.

وزیر بهداشت گفت: اجرای محدودیت های جدید برای پیشگیری از شیوع کرونا به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا بستگی دارد از این رو فردا اطلاعات شیوع ویروس اومیکرون به ستاد ملی پیشگیری از کرونا اعلام و در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، بهرام عین اللهی ظهر امروز در حاشیه همایش روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای محدودیت های جدید برای پیشگیری از شیوع کرونا به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا بستگی دارد از این رو فردا اطلاعات شیوع ویروس اومیکرون به ستاد ملی پیشگیری از کرونا اعلام و در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تاثیر طب ایرانی در جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 گفت: توجه به طب ایرانی بسیار مورد تاکید است و باید به داشته های خود توجه بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: فردا (شنبه) برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی تصمیم می گیریم

وزیر بهداشت: فردا (شنبه) برای اعمال محدودیت های جدید کرونایی تصمیم می گیریم