مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-21سياسي

ایران آماده توسعه حداکثری روابط با دنیا، با حفظ منافع ملی است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر موقعیت ممتاز و انکارناپذیر ایران به لحاظ تجاری در منطقه و با کشورهای اروپایی گفت: ایران آماده توسعه حداکثری با دنیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه اظهار کرد: این سفر نشان دهنده این است که ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم مگر آنهایی که با ما سر جنگ دارند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر موقعیت ممتاز و انکارناپذیر  ایران به لحاظ تجاری در منطقه و با کشورهای اروپایی گفت: ایران آماده توسعه حداکثری با دنیا، با حفظ منافع ملی است.

وی بر لزوم حفظ منابع محیط زیست، افزود: این نگاه با توجه به تذکراتی که در خصوص حفظ محیط زیست به خصوص منابع آب و خاک از سوی محیط زیست اعلام می شود لازم و ضروری است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه گاز گفت: در شرایط فعلی باید با کاهش حداقل یک درجه حرارت لوازم گرمایشی و صرفه جویی، امکان استفاده از گاز را برای همه فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر تعریف جایگاه ویژه برای مادر در دین اسلام افزود: این جایگاه بعد از انقلاب و دفاع مقدس، بیشتر عیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده توسعه حداکثری روابط با دنیا، با حفظ منافع ملی است

ایران آماده توسعه حداکثری روابط با دنیا، با حفظ منافع ملی است