مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-21سياسي

آمریکا جنایت کارترین نظام حکومتی جهان است


آمریکا جنایت کارترین نظام حکومتی جهان است و با وجود تهدیدهای این کشور، کشورهای غربی جرئت هیچ نوع تعرض و تجاوز به ایران اسلامی را ندارند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های امروز نماز جمعه خمینی شهر، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: آسمان ها و زمین به نور حضرت فاطمه زهرا (س) روشن شده است، نوری که نشأت گرفته از عظمت خداست و در صلب پیامبر خاتم نهاده شد و ما شیعیان به وجود چنین کوکب درخشان و مقدسی افتخار می کنیم، بانویی که از دامان پاکش دوازده نور پاک به جهان هستی پا نهادند و عالم را برکت بخشیدند.

وی به کنوانسیونی که توسط سرمایه داران غربی درباره زنان مطرح شده اشاره کرد و افزود: این جاهلیت مدرن به حساب می آید و هیچ تفاوتی با جاهلیت دوران پیامبر اسلام ندارد، در این کنوانسیون زن می تواند شغل های سخت را انجام دهد و مردان در خانه بچه داری کنند در حالی که این کنوانسیون در مکتب اسلام جایی ندارد.

امام جمعه خمینی شهر تاکید کرد: طبق روایتی از امیر مؤمنان (ع) زن ریحانه ای است که مانند گل دارای ظرافت و لطافت است و زنان جامعه اسلامی نباید تحت تأثیر ظاهر زنان غربی قرار گیرند چه اینکه بهترین الگو برای تمامی جامعه زنان حضرت فاطمه زهرا (س) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا جنایت کارترین نظام حکومتی جهان است

آمریکا جنایت کارترین نظام حکومتی جهان است