مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:482022-01-21سياسي

غرب گرایان در صدد خالی کردن دل مردم/معتقد به تعامل در چارچوب هستیم


به دنبال سفر رییس جمهور به روسیه، عده ای در صدد زیر سئوال بردن اصل «نه شرقی نه غربی» هستند در صورتی که تعامل در چارچوب و سازنده لازم است.

- ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: یکی از زیبایی های زندگی اسلامی، تشکیل خانواده با معیارهای اهل بیت (ع) است که اگر به این زیبایی و ارزش ها دقت کنیم، هم ازدواج ها شکل می گیرد و هم به فرزندآوری جهت داده می شود و هم زندگی ها سر و سامان داده می شود اما متاسفانه در فرهنگ دینی ما کمتر به زیبایی های زندگی توجه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طرح صیانت از کاربران فضای مجازی نیازمند توجه جدی است، افزودامروز فضای مجازی همچنان قتلگاه جوانان ما است البته ابعاد مثبت فضای مجازی را نمی توان زیر سئوال برد و کسی نباید با اصل این تکنیک و فن بسیار ارزشمند که موجب ترویج فرهنگ و اقتصاد نوین باشد، مبارزه کند اما باید کنترل و مدیریت صحیح در این زمینه صورت گیرد.

مدرسی ادامه داد: همچنان که باید عرصه های زندگی حقیقی و بیرونی ما کنترل شود و خودمان و دیگران باید نسبت به زندگی قانون داشته باشیم، در عرصه فضای مجازی هم که امروز بخش زیادی از زندگی افراد جامعه با تشکیل داده، باید کنترل وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب گرایان در صدد خالی کردن دل مردم/معتقد به تعامل در چارچوب هستیم

غرب گرایان در صدد خالی کردن دل مردم/معتقد به تعامل در چارچوب هستیم