مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-21سياسي

سلیمانی به عظمت آسمان / شماره صد و شانزدهم ماهنامه «حیات» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام شماره صد و شانزدهم ماهنامه فرهنگی، سیاسی حیات منتشر شد.

- سلیمانی به عظمت آسمان / شماره صد و شانزدهم ماهنامه حیات منتشر شد شماره صد و شانزدهم ماهنامه فرهنگی، سیاسی حیات به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام شماره صد و شانزدهم ماهنامه فرهنگی، سیاسی حیات منتشر شد.

شماره صد و پانزدهم نشریه حیات در قالب هفت پرونده اقتصاد، جامعه، مقاومت، رسانه، نگار، پایداری و سیاسی به رشته تحریر در آمده است.

نشریه حیات در قالب یک ویژهنامه در پرونده جامعه به شخصیت اجتماعی و ابعاد تربیتی سردار سلیمانی، در پرونده مقاومت به جایگاه مکتب حاج قاسم در کشورهای حوزه مقاومت، در پرونده اقتصاد به حضور اقتصادی جبهه مقاومت و آمریکا در منطقه، در سرویس رسانه به بایکوت خبری حاج قاسم و جایگاه رسانه در گفتمان سازی این شخصیت والا، در سرویس سیاسی به ابعاد سیاسی شخصیت حاج قاسم و نقد و بررسی نگاه های مختلف پیرامون ایشان و الگوبودن شخصیت سیاسی سردار، در سرویس پایداری به روایت های همرزمان حاج قاسم از شخیت ایشان وبررسی شخصیت شهید هادی طارمی (از شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی به عظمت آسمان / شماره صد و شانزدهم ماهنامه «حیات» منتشر شد

سلیمانی به عظمت آسمان / شماره صد و شانزدهم ماهنامه «حیات» منتشر شد